Aanbod

Bij Neos geloven we dat levenslang leren en actief blijven belangrijk is, ongeacht je leeftijd, zowel op lokaal (in je eigen buurt) als bovenlokaal niveau (vzw en provincies). Daarom organiseren we tal van activiteiten, zowel op nationaal niveau als in jouw eigen buurt.

Activiteiten georganiseerd door de lokale afdeling

• Cultuur
  • Voordrachten & lezingen
  • Daguitstappen & bedrijfsbezoeken
  • Reizen
  • Sport & beweging
  • Spel & ontspanning
  • Feestvergaderingen

Cultuur

Cultuur is één van de paradepaardjes op de Neos-clubagenda. Alle mogelijke drempels weghalen en zorgen voor een breed en gedifferentieerd aanbod van cultuur doen we op alle niveau’s. De provinciale verbonden creëren dichter bij huis een aanbod dat de meest uiteenlopende genres bestrijkt: klassieke muziek, folk, comedy, theater, kleinkunst,...

“Een pluim op de hoed van Neos voor alle evenementen die georganiseerd worden! Voor elk wat wils en altijd tot in de puntjes verzorgd. Dawt mag ook een gezegd worden.”. (Herman, secretaris Neos Lier)

Voordrachten & lezingen

Naast cultuur zetten we op clubniveau in op levenslang bijleren en bijblijven. Dit kan gaan van voordrachten van bekende sprekers tot lokale sprekers.

Daguitstappen & bedrijfsbezoeken

Naast de plaatselijke initiatieven gaan we bij Neos ook graag op pad. Culturele uitstappen en bedrijfsbezoeken staan met stip op de agenda.

Reizen

p

Sport & beweging

p

Spel & ontspanning

tekst

Feestvergaderingen

tekst

Dit vinden onze leden/bestuursleden

Dank u voor de uitstekende ontvangst en de hulp voor, tijdens en na het concert André Rieu. Zonder jullie hulp zou ik dit niet kunnen meemaken.

Bedankt.

Tilly

Neos Heist-Op-Den-Berg

De nieuwe leden bieden zich spontaan aan, we hoeven geen reclame te maken. De mond aan mond reclame doet zijn werk.

Marleen

Neos Ninove

Neos in het kort

Neos is een levend netwerk van zelfstandige kernen, waar mensen met levenservaring vanuit een veilige, warme en open verbinding de durf en de kracht ontwikkelen om zichzelf en elkaar permanent te helpen ontplooien.

Benieuwd naar Neos activiteiten in jouw buurt?

Wil je graag op de hoogte blijven van de activiteiten die onze afdelingen organiseren bij jou in de buurt? Neem dan zeker een kijkje op de website van de desbetreffende afdeling en ontdek welke interessante evenementen en lokale activiteiten er gepland staan.